Anyaként az élet

Anyaként az élet

Én idő kisgyerek mellet

2023. március 16. - kissvinczelaura

Szia kedves Olvasó!
Fogadd szeretettel a mai bejegyzésemet is!

Én idő...megmondom őszintén amíg nem lettem édesanya, azt sem tudtam mi fán terem, merthogy a gyermek előtti időben magától értendően másról sem szólt az életem, csak magamról és kvázi a szabadidőmmel én rendelkeztem. Most pedig már csak sokszor azt veszem észre magamon, hogy irigykedve nézek egy fiatal nőt, aki épp shopping napot tart, vagy épp a strandon relaxál/olvas, miközben én általában ha ruha boltba térek, akkor a kisfiamnak veszek ruhát (még ha úgy indulok el itthonról, hogy magamnak nézek valamit, akkor is), vagy a strandon tologatom épp a babakocsit, vagy etetek/itatok és a kisfiammal játszom.

Mert ha az embernek gyermeke születik, akkor bizony ebből az én időből alább kell hagynia. Van, aki egyáltalán nem is igényli, hogy elszakadjon pár órára, vagy éppen külön vonuljon a családjától/gyermekétől, mert Ő éppen ebből tud töltekezni, a családjával/gyermekével töltött időből. 
Van, akinek pedig olyan hobbija van esetleg, ami nem gyerek-kompatibilis, vagy egyszerűen csak szeretne egy kis időt eltölteni pelenka, büfi, kaki mentes környezetben. Én pontosan ez a típus vagyok. Igénylem azt, hogy egy kicsit csak magamml tudjak foglalkozni egy csendes/nyugodt környezetben.

Természetesen egyikkel sincs az ég világon semmi baj, és nem kell azért rossz anyának érezned magad, mert néha jól esik neked is egy kis kikapcsolódás, és jó érzés csak magaddal törődni. 

A mai anyukák viccesen szokták mondani, hogy náluk az én idő az, amit a fürdőszobában töltenek, vagy gyakran még az sem. Sokszor én is így vagyok, főleg mikor párom épp dolgozik.

Szoktam mondani, hogy a kisfiam ebéd utáni alvása nekem jár, mert abban a pár órában bizony én is azt teszem, amihez épp kedvem van. Nem a házimunkával/pakolászással töltöm, hanem valami olyasmivel ami engem is feltölt a nap második felére. Az elején még alvás időben álltam neki a takarításnak/házimunkának, mondván hogy amíg alszik, pikk-pakk végzek vele..mire leültem volna a kanapéra, hogy végeztem, arra mindig felkelt már Bendegúz, úgyhogy ezt egy idő után elengedtem.

Nem is gondolná az ember, hogy sokszor milyen lehet a saját gyereke mellett kikapcsolni egy picit.

Remélem ma is segíthettem egy picit, másnem csak feltöltődni!

Legyen csodás napod!
Laura.

A bejegyzés trackback címe:

https://kissvinczelaura.blog.hu/api/trackback/id/tr1418071594

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása