Anyaként az élet

Anyaként az élet

Anyaként is Nő

2023. március 22. - kissvinczelaura

Szia kedves Olvasó!
Mai téma az lesz, hogy bizony anyaként is Nők maradhatunk. Tarts velem!

Anyaként Nő
Ez egy nagyon nehéz feladat, és sokszor úgy érezzük, hogy önzőek vagyunk, ha egy kicsit időt is szakítani szeretnénk magunkra.

22 éves leszek, lassan 1,5 éve házas, van egy gyönyörű kisfiam és hamarosan érkezik a második babánk is. Jelenleg itthonról dolgozom, főzök, takarítok, házimunkát végzek, de mindezek mellett Nő is vagyok. Most pedig az én személyes történetemről fogok mesélni kicsit, remélem erőt tudsz meríteni belőle.

Gyermekkor
Nagyon vékony voltam. Már egészen kicsiként az iskolában is szekáltak. Azt hiszem ez volt az, ami meghatározta az életemet. A folyamatos elégedetlenség/önbizalomhiány. Amikor tükörbe nézve nem azt láttam, amit/akit szerettem volna. 

Házasság/gyerekek
Világ életemben fiatalon szerettem volna anya lenni. Míg más lányok bulizni, szórakozni szerettek volna, én csak családra és két gyermekre vágytam. Ahogy azt szerettem volna, már teljesülni is látszik, hisz ma már 1 éves a kisfiam, második babánk pedig úton, ahogy az elején is említettem. De amennyire szerettem volna anya lenni, annyira féltem is, hogy mi lesz majd velem a szülés(ek) után. Igen, ebben a helyzetben nem érzi magát annyira nőnek az ember.

Anya vagyok, de Nő is
Éreztem, hogy nem vagyok rendben magammal, és ez a kapcsolataimra is kihatott. Úgy éreztem, muszáj tennem valamit MAGAMÉRT. Most, hogy kisfiam már 1 éves a második baba pedig még pocakban, elkezdtem kicsit változtatni a dolgokon. Egyre többen észre is vették, hogy motiváltabb, kiegyensúlyozottabb és boldogabb vagyok, és ez még több erőt adott. Elkezdtem csinosabb ruhákba járni, újra napi rutinjaim között tudhatom a sminkelést/arcápolást is, és lassan végre úgy érzem életemben először, hogy így 1 év után anyaként is végre Nő vagyok. Bár nem tökéletes, de közel ahhoz a képhez, amit kitűztem magam elé. 

Én segítek
Ma már olyan szerencsés helyzetben vagyok, hogy azt csinálhatom, amit szeretek. Jó dolog motiválni, és megmutatni másoknak, hogy nincs lehetetlen.

Remélem ebből a bejegyzésből erőt tudsz majd meríteni, és átértékeled magadban a dolgokat Te is!

Legyen csodás estéd!
Laura.

A bejegyzés trackback címe:

https://kissvinczelaura.blog.hu/api/trackback/id/tr5318078164

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása