Anyaként az élet

Anyaként az élet

Bemutatkozás

2023. március 02. - kissvinczelaura

Szeretettel köszöntelek a blogomon!
Örülök, hogy Rám találtál ezen a nagy Világhálón. Véletlenek pedig nincsenek.
Azért kezdtem a blog írásba, hogy szülőtársaimnak át adjam a saját tapasztalataimat, illetve segítségükre legyek.

Kiss-Vincze Laura vagyok, 22 éves, 1 (és fél) csodálatos gyermek édesanyja. 
Szombathelyen élünk. Különösen szerencsés ember vagyok, mert a gyereke(i)m mellett van egy csodálatos férjem is, aki mindenben segít és támogat.

Igyekszem minél többet kihozni magamból, hogy segíthessek magamon, a családomon, és másokon is. Ez a mélyről jövő késztetés mindig is bennem volt. 

Én álmodom a világomat, vagy a világ álmodott engem, azt nem tudom. De igyekszem mosolyogva élni, szeretve szeretni és tenni a dolgom, amiért itt vagyok.
Van, hogy büszkén sírok, igyekszem úgy átélni minden pillanatot, és megbecsülni mindent/mindenkit, mintha sosem láttam volna, és mintha többé nem is láthatnám soha.

A munkámról pedig csak annyit, hogy jobb nem is lehetne, hisz jelenleg főállású anyuka vagyok, amit mindennél jobban élvezek 1 éves kisfiam társaságában.

Ami pedig a szülőségem során segítségemre volt/van, azokat a tapasztalataimat szeretném megosztani másokkal. Leendő vagy épp már meglévő szülő társaimmal.

Köszönöm, hogy elolvastad és köszönöm, ha továbbra is Velem tartasz!

Legyen szép napod!
Laura.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kissvinczelaura.blog.hu/api/trackback/id/tr1718062376

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása