Anyaként az élet

Anyaként az élet

Szülésélmény

2023. március 03. - kissvinczelaura

Szia kedves olvasó!
A mai blogomban a szülésélményről olvashatsz.

A szülés az élet természetes velejárója, ami meghatározza a család jövőbeni életét is.

Egy nehéz/komplikációkkal teli szülés félelmet kelthet az édesanyában, és akár a kedve is elmehet attól, hogy később gyermeket vállaljon.
Vannak olyanok is, akik csodás szülésélményben részesülnek, és ez méginkább arra ösztönzi őket, hogy több gyermeket szüljenek.
Bárhogy is van, minden szülés más és más, de a kimenete ugyanaz: életet adni.

Én most a saját szülésélményemet szeretném megosztani Veled!

2022. februárjában a szombathelyi kórházban hoztam világra első kisfiamat. Ugyan a várandósságom nem volt telesen zökkenőmentes, de a szülésem maga a csoda volt.

Könnyen sikerült teherbe esnem. Az elején a kezdeti émelygés is elkerült szerencsére, viszont az aluszékonyság/fáradtság engem is elért. A 30. héten visszatartás miatt 1 hétre kórházba kerültem, de miután kiengedtek, onnantól izgalom nélkül teltek az utolsó várandós heteim.

A 37. héten egy nap kellemetlen fájásokat éreztem, mivel első baba volt így be is mentünk a kórházba, ahol jelét sem látták annak, hogy indulna a buli, de haza már nem engedtek. Majd másnap délután már rendes fájások jelentkeztek, így aznap este fel is kerültem a szülőszobára, és pár óra vajúdást követően burkot repesztettek, ami után szinte egyből jöttek is a tolófájások. Rá 1 óra múlva, éjfél után 10 perccel már a kezemben tarthattam a kisfiamat.

Mindenkinek hasonló szülést kívánok, ugyanis nem hogy csak gyors volt, de komplikációmentes is, és egyben egy egészséges kisfiú által családdá is váltunk.

Köszönöm, ha elolvasod és továbbra is Velem tartasz!

Legyen csodás napod!
Laura.

A bejegyzés trackback címe:

https://kissvinczelaura.blog.hu/api/trackback/id/tr8718063160

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása